Egypt Hurgháda hotel Arabia

21.09.2013 00:00

Tak jsem se vrátil bez úhony a opálený s pobytu v Egyptě i když to vypadalo z prvu trochu nejistě tak na konec vše dobře dopadlo a užíval jsem si sluníčka i moře jak jen to bylo možné výhodou byly prázdné pláže nikde fronta na jídlo či pití lehátka byly taky volné a moře opravdu skvělé, nasbíral jsem spoustu různých mušliček i živých tvorů které jsem po prozkoumání pustil zpět do moře viděl hodně zajímavých mořských živočichů  některé se mi podařilo vyfotit či natočit a udělal spoustu fotek prostředí které bylo opravdu velmi příjemné teplota se pohybovala po celou dobu a to i v noci nad 30°C ale díky klimatizaci, moři v němž jsem trávil spoustu času a bufetům s občersvením kde jsem rovněž pobýval hojně se dalo teplo velmi dobře zvládnout pár fotek a videoklipů možno shlédnot na : https://mupa.rajce.idnes.cz/2013.09.19_az_30_Egypt/

—————

Zpět