jelikož jsem se cítil sám

28.10.2018 18:10

tak jsem začal spolupracovat podle svých schopností se spolkem co se snaží obnovit bývalý ZOOpark a díky spolku se necítím tak sám mám pohyb na zdravém vzduchu , taky jsem tam poznal pár skvělých přátel kterým občas u táboráku zahraju na kytaru což je moje velká láska a přátele mi odpustí že můj projev není zrovna profesionální a zazpívají se mnou.

Je radost sledovat těch pár dobrovolníků co ve svém volném čase a zdarma vytvářejí nádherný prostor pro relaxaci s možností volného pohybu dětí pro něž se snažímevytvořit prostor pro dovádění už jsme pro ně zajistili i prostor pro různé aktivity od malování a různých drobných ručních prací až po výrobu ptačích budek krmítek všeho druhu a ozdob na stromky pro krmení ptactva veverek i drobných návštěvníků parku, dokonce tam lze pobíhat s pejsky pořádají se psí dny taky pro děti divadla a s dospělými další akce pokud máte zájem podívejte se na www.zoofm.cz

—————

Zpět