Tak abych splnil slib i tam jsem někde chyboval i

16.05.2013 22:33

 

musím se taky rozepsat o tom co jsem v úvodu slíbil tak nejdřív snad trochu vniknem do mého soukromí takové základní životopisné informace jsem již podal a nyní co se mi podařilo tak abych byl upřímný pro svět toho asi nebylo moc ale pro sebe jsem si v různých etapách života dokázal najít vždy nějakou činnost odpovídající době ve které jsem žil ve svém dětském věku jsem se věnoval modelářství a vyráběl různé pohyblivé modely do vody vzduchu i na souš či dokonce obojživelníky později jsem začal sportovat u toho jsem taky byl úspěšný mám několik cen ale bohužel jsem vydržel jen do základní vojenské služby a po návratu jsem se začal věnovat rodině a fotografii , no a když jsem začal v roce 1979 stavět dům tak se to stalo mým koníčkem na dlouhou dobu protože vylepšování různé úpravy zahrada tam jsem trávil všechen volný čas upravoval vyráběl nejdříve jen topení a solární kolektory což v té době ještě nebylo nic obvyklého a vše se muselo vyrobit doma potom postavil skleník chatku se saunou bazén jezírko s potůčkem vyrobil univerzální traktorek na obdělávání políčka kůlnu s kurníkem s různými zlepšováky  a to prakticky do nedávna kdy jsem se rozvedl a daroval dům synovi tak se mým novým koníčkem stal internet a cestování jezdím téměř nepřetržitě na různé výlety akce zájezdy poznávám nové místa i nové lidi když ne autem tak na elektrokole.

No a co se mi v životě nepodařilo toho bylo opravdu moc ale co mně nejvíce mrzí tak obě manželství opravdu si myslím že jsem se snažil, ale někde se to vždy zvrtlo z domu mně dokonce donutil vystěhovat do podnájmu, kromě dcery s rodinou a mých přátel a kamarádek kterých mám pár mi zůstala už jen kytára písničky a internet u kterého mimochodem trávím v této době dost času hlavně  když venku není moc vlídno. Taky jsem se snažil v dobách kdy jsem neměl o peníze nouzi pomoct několika přátelům a příbuzným finanční půjčkou, ale to taky byla velká chyba ne jen že jim moje půjčka moc nepomohla - neuměli hospodařit ale ztratil jsem přátele jedny že jsem nepůjčil i jim a druhé co mi do dnes dluží a nehodlají svůj závazek splácet sám se dostal do situace kdy potřebuji ale to je vůbec nezajímá. NEPŮJČOVAT  je další životní zkušenost, z celé te řady mi pouze jeden vrátil podle dohody.

Určitě se mi v životě nepodařily taky některé pokusy o to přivydělat pár korun k platu a dnes k důchodu pokoušel jsem se po prvé už za totality poskytovaním služeb občanům, kdy jsem platil víc daní než jsem vydělal a už asi od 1995 uzavíráním smluv na penzijní spoření potom stavební spoření různé pojistky i tehdy jsem více investoval do školení a cest za prací než jsem vydělal potom všemožné prodeje od různých zázračných přípravků  výrobků a  parfémů byť nebyly špatné neuměl jsem prodat  pak dvě investiční činnosti které sice fungovaly a dokonce jsem vydělal ale jejích činnost byla pro změnu ukončená tak že smůla, přes všechny ty problémy a neúspěchy jsem to zkoušel znova některé firmy jsem tu měl uvedené v sekci produkty já se tomu nevěnoval dostatečně nebo nepochopil většinou anglické komentáře přez sklamáni jsem se pokusil o další byť drobnou investici no uvidíme zatím vypadá dobře ale nyní chci hlavně užívat, cestovat a milovat. 

 

 

—————

Zpět