Západní čechy.

24.08.2015 09:00

Ta jsem se konečně dostal abych něco napsal o výletě do západních Čech a nevím jak vyjádřit svoje pocity. Nejdříve zmínka o kasárnách kde jsem v Chebu sloužil, byl to velice smutný pohled, osiřelé, polorozbořené budovy osídlené bezdomovci a všudy přítomný nepořádek zdaleka nepřipomínal vojenský prostor v dobách kdy se i tráva natírala na zeleno a nikde nesmělo být smítko, vše muselo být natřené a naleštěné - dávno tomu. Chebský hrad, Špalíček a jiné místa, které jsem po létech navštívil, byly hezky udržované a v podhradí u starého dřevěného mostu pro pěší je vybudované po obou březích Ohře velmi rozsáhlé a pěkné volnočasové centrum skýtající prostor snad všem sportovním aktivitám, dětem i seniorům.

Při návštěvě Karlových Varů, Mariánských lázní, Františkových lázní, Sokolova, Kynšperka a pamětihodnosti i nových zajímavých míst mimo tyto hlavní lokality jsem byl trochu dezorientován, hodně se změnilo hlavně nově vybudované dálnice vedly moji cestu jinam než jsem chtěl a na spoustu míst které jsem toužil shlédnout se jaksi nedostalo. Celkově mám z výletu pozitivní dojmy a jelikož i počasí bylo mým toulkám příznivé, tak jsem mohl navštívit opravdu spoustu známých i nově zbudovaných zajímavých míst.

Pořídil jsem jako vždy pár fotek tak řikládám odkazy:

mupa.rajce.idnes.cz/20150731_Cheb_kasarna_KJF_kde_jsem_v_68-70._slouzil/

mupa.rajce.idnes.cz/20150807_Cheb%2C_Frantiskovy_Lazne%2C_Karlovy_Vary%2C_Marianske_Lazne/

—————

Zpět