TĚŽKÝ ROK

21.07.2020 14:29

Tak jsem se těšil na další rok svěžího důchodce ale asi jsem něco podcenil a to hlavně zdraví minulý rok končil jako každý jiný a těšil jsem se až opět vyrazím na svém elektrokole do okolních mnou oblíbených míst , měl jsem sice jen omezenou možnost podle výdrže baterky ale už jsem to prodloužil použitím druhé záložní baterky až na zhruba 60 km ale to už bylo dost i pro můj zadek. V lednu jsem měl prví problém při pobytu v Piešťanech jsem upadl a škaredě si natloukl záda tak po návratu taky kvůli špatnému počasí jsem byl měsíc doma a od března kdy mně postihly nějaké závratě a bolesti jsem trávil zase doma taky kvůli situaci z virovou pandemii a různými zákazy a omezeními.  To byl už problém kdy jsem se nemohl dostat ven a rozhýbat svoje staré kosti . Dnes stále nejsem v pořádku i když jsem se hodně zlepšil tak na kolo si stále netroufnu ještě že jsem si pořídil důchodcovský skutr a při slušném počasí  možnosti kratšího dojezdu jsem schopný zajet si do obchodu nebo i dál k mladým do Sviadnova jen problém je zas nesjíznost některých cest a chodníků tak jsem musel hodně změnit trasy ale už se zas těším až nasednu na kolo. Podle toho jak pomalu se vše dostáva do normálu se bojím jestli to ještě letos stihnu musel jsem omezit spoustu mých aktivit ale jsem rád že se dostanu do Faunaparku i když většinou jako divák , do své oblíbené hospůdky nemohu kvůli terénu dojet a taky nejde bez chodítka nebo holi navštívit akce které jsemměl rád. Tak jsem dokonce klesnul tak že po 13 létech opět chodím po doktorech a různých vyšetřeních v naději že se to trochu zlepší taky trénuji chůzi a trápím zlenivělé nohy které kvůli C19 a zákazům nemohly cvičit už je to dlouho ale snažím se a těším na volnější pohyb snad bude líp .

—————

Zpět